Teslimat masrafları (kargo ücreti vb.) alıcıya aittir. Satıcı satış anında yürüttüğü ve www.shebys.com.tr internet sitesinde şartlarını ilan ettiği kampanyaların sonucuna bağlı olarak söz konusu teslimat masraflarının tamamını ya da bir kısmını alıcıya yansıtmayabilir.Teslim anında alıcının adresinde bulunmaması halinde veya genel olarak teslimatın kabul edilmemesinden satıcı sorumlu tutulmaz.Kargo alıcıya teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek herhangi bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerin durumu kontrol edilmelidir. Ürünlerde bir hasar görüldüğü durumda, alıcı ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını istemek zorundadır. Kargo kabul edilmemiş ve söz konusu tutanak da tutulmuş ise durum tutanağın alıcıda kalan kopyası ile birlikte en kısa sürede satıcıya sözleşmede belirtilen iletişim araçları kullanılarak derhal bildirilmelidir.Alıcı tarafından kargodan tutanak tutturulmaksızın itirazsız teslim alınan ürünlerin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir.Satıcı haklı bir nedenle Sözleşme konusu ürün / hizmeti tedarik edemeyeceğinin anlaşılması halinde alıcıyı bilgilendirerek onayını almak sureti ile eşit kalite ve fiyatta başka bir mal / hizmeti tedarik edebilir ya da o ürünün maddi değerini iade edebilir.
CAYMA HAKKI VE KULLANIM BİLGİLERİYasal düzenlemeler gereğince, kullanılmamış olsa dahi, gıda maddesi olarak tanımlanan niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan ve çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan mallarda cayma hakkı bulunmamaktadır. (Kargo taşınması esnasında hasar görmüş ürünler hariçtir) Ayrıca; mal / ürünün, ambalaj ve içeriğinin kargoda hasar görmesi halinde veya son kullanım tarihinin geçmiş olması halinde cayma hakkına sahiptir. Bu cayma hakkını ürünün kendisine tesliminden itibaren 3 (üç) gün içinde kullanabilir.
Havale iadeleri 2 iş günü içinde Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişinizle ilgili “İptal Edildi” uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza veya havale yaptığınız bankanıza iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.